Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23627
Название: Використання маркетингових комунікацій – необхідна умова розвитку фармацевтичної компанії
Авторы: Куценко, О. В.
Панасенко, К. М.
Глєбова, Н. В.
Ключевые слова: маркетингові комунікації
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Куценко, О. В. Використання маркетингових комунікацій – необхідна умова розвитку фармацевтичної компанії / О. В. Куценко, К. М. Панасенко, Н. В. Глєбова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 207-210.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23627
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
207-210.pdf442,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.