Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23627
Назва: Використання маркетингових комунікацій – необхідна умова розвитку фармацевтичної компанії
Автори: Куценко, О. В.
Панасенко, К. М.
Глєбова, Н. В.
Теми: маркетингові комунікації
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Куценко, О. В. Використання маркетингових комунікацій – необхідна умова розвитку фармацевтичної компанії / О. В. Куценко, К. М. Панасенко, Н. В. Глєбова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 207-210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23627
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
207-210.pdf442,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.