Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24377
Title: Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для фармакокорекції захворювань щитоподібної залози: результати опитування фахівців
Authors: Чайка, Н. Б.
Пестун, І. В.
Кобець, М. М.
Кобець, Ю. М.
Keywords: маркетингові дослідження;маркетинговые исследования;marketing researches;щитовидной железы болезни;щитовидної залози захворювання;thyroid disease
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для фармакокорекції захворювань щитоподібної залози: результати опитування фахівців / Н. Б. Чайка, І. В. Пестун, М. М. Кобець, Ю. М. Кобець // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (Life Long Learning)»: наука, освіта, практика : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21‒22 жовт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 186-188.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24377
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.