Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24377
Назва: Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для фармакокорекції захворювань щитоподібної залози: результати опитування фахівців
Автори: Чайка, Н. Б.
Пестун, І. В.
Кобець, М. М.
Кобець, Ю. М.
Теми: маркетингові дослідження;маркетинговые исследования;marketing researches;щитовидной железы болезни;щитовидної залози захворювання;thyroid disease
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для фармакокорекції захворювань щитоподібної залози: результати опитування фахівців / Н. Б. Чайка, І. В. Пестун, М. М. Кобець, Ю. М. Кобець // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (Life Long Learning)»: наука, освіта, практика : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21‒22 жовт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 186-188.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24377
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підготовка спеціалістів фармації (life long learning)_removed-186-188.pdf131,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.