Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24379
Название: Цифровізація маркетингової діяльності в аптечних закладах
Авторы: Страпчук, С. І.
Гудзенко, О. П.
Ключевые слова: цифровізація;цифровизация;digitization;маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activities
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Страпчук, С. І. Цифровізація маркетингової діяльності в аптечних закладах / С. І. Страпчук, О. П. Гудзенко // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (Life Long Learning)»: наука, освіта, практика : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21‒22 жовт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 179-182.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24379
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Підготовка спеціалістів фармації (life long learning)_removed-179-182.pdf137,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.