Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24379
Назва: Цифровізація маркетингової діяльності в аптечних закладах
Автори: Страпчук, С. І.
Гудзенко, О. П.
Теми: цифровізація;цифровизация;digitization;маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activities
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Страпчук, С. І. Цифровізація маркетингової діяльності в аптечних закладах / С. І. Страпчук, О. П. Гудзенко // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (Life Long Learning)»: наука, освіта, практика : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21‒22 жовт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 179-182.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24379
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підготовка спеціалістів фармації (life long learning)_removed-179-182.pdf137,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.