Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24388
Title: Сутність значення клієнтоорієнтованого менеджменту для фармацевтичних компаній
Authors: Шуть, О. Ю.
Keywords: клієнтоорієнтованість;customer orientation;клиентоориентированность;менеджмент;management;фармацевтичні компанії;фармацевтические компании;pharmaceutical companies
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Шуть, О. Ю. Сутність значення клієнтоорієнтованого менеджменту для фармацевтичних компаній / О. Ю. Шуть // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (Life Long Learning)»: наука, освіта, практика : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21‒22 жовт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 153-155.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24388
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.