Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24388
Назва: Сутність значення клієнтоорієнтованого менеджменту для фармацевтичних компаній
Автори: Шуть, О. Ю.
Теми: клієнтоорієнтованість;customer orientation;клиентоориентированность;менеджмент;management;фармацевтичні компанії;фармацевтические компании;pharmaceutical companies
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шуть, О. Ю. Сутність значення клієнтоорієнтованого менеджменту для фармацевтичних компаній / О. Ю. Шуть // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (Life Long Learning)»: наука, освіта, практика : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21‒22 жовт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 153-155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24388
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підготовка спеціалістів фармації (life long learning)_removed-153-155.pdf132,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.