Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25877
Назва: Значення зростання професійної свідомості освітнього рівня працівників галузі фізичної культури
Інші назви: The importance of professional consciousness growth of employees educational level in the physical culture industry
Автори: Павленко, В. О.
Павленко, Є. Є.
Теми: професійна компетентність;професійна свідомість;фізичне виховання
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Павленко, Є. Є. Значення зростання професійної свідомості освітнього рівня працівників галузі фізичної культури / Є. Є. Павленко, В. О. Павленко // «Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНУ, 2019. – Вип. 4 (160). - С. 180-185. (Серія: Педагогічні науки).
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано значення рівня професійної свідомості. Визначена суспільна значимість фізичного виховання у свідомості громадськості, навчальних інституцій та визначені шляхи формування індивідуального відношення до підвищення професійної кваліфікації. Мета роботи: виявити суспільну значущість рівня професійної свідомості. Освітній рівень працівників галузі фізичної культури спрямувати на удосконалення системи фізичного виховання в закладах освіти. Знання та уміння застосовувати на повноцінний фізичний розвиток учнівської та студентської молоді, формування життєво необхідних рухових навичок. Методологія. Дослідження компетентностей на основі аналізу загальної та спеціальної літератури з фізичного виховання. Визначити основні шляхи зростання освітнього рівня та індивідуального відношення до підвищення професійної кваліфікації. Кваліфікація визначається рівнем формування нових професійних компетентностей, засвоєння інноваційних форм, методів за засобів навчання. Необхідний рівень освіти досягається набуттям досвіду, формування змісту навчання. Підвищення професійної кваліфікації викладача досягаються шляхом оновлення та розширення знань в науководослідній та організаційно-управлінській діяльності. Компетентність визначається здатністю людини діяти на основі отриманих знань при чому не тільки під час навчання у вищому педагогічному закладі, а знань отриманих протягом життя. Наукова новизна. Наведена кваліфікаційна характеристика фахівців фізичного виховання у сфері освіти. Визначені основні шляхи зростання освітнього рівня. Сучасні напрацювання свідчать про те, що діяльність викладача базується на дослідницьких елементах, які застосовуються на практиці. Методична робота і наукове дослідження повинні бути об’єднані в одному процесі та направлені на остаточний результат. Реформування системи освіти передбачає пошук нових підходів, які направлені на зростання освітнього рівня працівників, їхньої кваліфікації, фізичних та розумових здібностей, формування компетентності та професійної свідомості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25877
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Значення зростання.pdf572 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.