Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/259
Назва: Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипіну
Автори: Слободянюк, М. М.
Жадько, С. В.
Slobodyanyuk, N. N.
Zhadko, S. V.
Теми: маркетинг;амлодипін;гіпотензивні засоби;marketing;amlodipine;hypotensive tools
Дата публікації: 2008
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипіну / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Вісник фармації. - 2008. - № 2. - С. 46-49.
Короткий огляд (реферат): Проведені маркетингові дослідження торговельних марок гіпотензивних засобів амлодипіну. Визначено лідируючі торговельні марки амлодипіну за обізнаністю провізорів аптек, рівнем довіри до лікарських препаратів і виробників, рівнем попиту, популярністю та прихильністю кінцевих споживачів. Встановлено фактори, що впливають на формування лояльності споживачів, визначено частку торговельних марок у загальній кількості продаж амлодипіну в окремих аптеках.
The marketing research of the trademarks of hypotensive medicines of amlodipine has been performed. The leading trademarks of amlodipine have been determined according to the information given by pharmaceutists in the chemist's; according to the level of confidence to drugs and their producers; according to the degree of demand, and adherence of consumers. The factors influencing on forming of consuming adherence have been determined. In addition to this fact a portion of leading trademarks has been determined among the general amount of sales of amlodipine in some chemist's shops.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/259
ISSN: 1562-7241
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46-49.pdf134,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.