Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26348
Title: | Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук |
Authors: | Кайдалова, Л. Г. Kaydalova, L. G. |
Keywords: | педагогічна майстерність;формування педагогічної майстерності;магістр освітніх;педагогічна техніка;педагогічна культура;педагогічних наук |
Issue Date: | 2020 |
Bibliographic description (Ukraine): | Кайдалова, Л. Г. Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук / Л. Г. Кайдалова // Науковий часопис національного педагогічного ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 78. - С. 84-87. - (Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи). |
Abstract: | Розкрито необхідність проведення дослідження з проблеми формування педагогічної майстерності та її компонентів у магістрів освітніх, педагогічних наук. Здійснено теоретичне обґрунтування проблеми; проаналізовано внесок науковців у дослідження педагогічної майстерності та розкрито розуміння понять «педагогічна майстерність», «педагогічна майстерність викладача вищої школи». Педагогічну майстерність викладача розглядаємо як складне, багатовекторне утворення, що являє собою комплекс компетентностей та якостей особистості викладача. Здійснено відбір та структурування змісту навчальної компоненти «Педагогічна майстерність викладача вищої школи», що спрямована на формування компетентності педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук. Розглянуто педагогічні технології формування педагогічної майстерності, педагогічної культури та педагогічної техніки магістрів освітніх, педагогічних наук, серед яких – кейс-технологія, інтерактивні технології, тренінгові технології, технології дистанційного навчання, Інтернет-технології, інформаційно-комунікаційні та ін. Наголошено на важливості практичних занять та тренінгів, орієнтованих на формування педагогічної майстерності, а також її компонентів, серед яких – уміння аналізувати професійну діяльність викладача; визначати основні компоненти педагогічної майстерності; володіти основними елементами педагогічної техніки; володіти технікою мовлення та контактної взаємодії; володіти лекторською майстерністю тощо. Представлено результати дослідження формування педагогічної майстерності, використовуючи спостереження, опитування, бесіди, порівняння та узагальнення для виявлення актуальних шляхів формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук. Доведено актуальність дослідження формування педагогічної майстерності магістрів освітніх, педагогічних наук шляхом забезпечення чіткої організації освітнього процесу в магістратурі з використанням кращих традицій вітчизняного та зарубіжного досвіду, сучасних педагогічних технологій та освітніх інновацій. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26348 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.