Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26348
Назва: Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук
Автори: Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Теми: педагогічна майстерність;формування педагогічної майстерності;магістр освітніх;педагогічна техніка;педагогічна культура;педагогічних наук
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Кайдалова, Л. Г. Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук / Л. Г. Кайдалова // Науковий часопис національного педагогічного ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 78. - С. 84-87. - (Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи).
Короткий огляд (реферат): Розкрито необхідність проведення дослідження з проблеми формування педагогічної майстерності та її компонентів у магістрів освітніх, педагогічних наук. Здійснено теоретичне обґрунтування проблеми; проаналізовано внесок науковців у дослідження педагогічної майстерності та розкрито розуміння понять «педагогічна майстерність», «педагогічна майстерність викладача вищої школи». Педагогічну майстерність викладача розглядаємо як складне, багатовекторне утворення, що являє собою комплекс компетентностей та якостей особистості викладача. Здійснено відбір та структурування змісту навчальної компоненти «Педагогічна майстерність викладача вищої школи», що спрямована на формування компетентності педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук. Розглянуто педагогічні технології формування педагогічної майстерності, педагогічної культури та педагогічної техніки магістрів освітніх, педагогічних наук, серед яких – кейс-технологія, інтерактивні технології, тренінгові технології, технології дистанційного навчання, Інтернет-технології, інформаційно-комунікаційні та ін. Наголошено на важливості практичних занять та тренінгів, орієнтованих на формування педагогічної майстерності, а також її компонентів, серед яких – уміння аналізувати професійну діяльність викладача; визначати основні компоненти педагогічної майстерності; володіти основними елементами педагогічної техніки; володіти технікою мовлення та контактної взаємодії; володіти лекторською майстерністю тощо. Представлено результати дослідження формування педагогічної майстерності, використовуючи спостереження, опитування, бесіди, порівняння та узагальнення для виявлення актуальних шляхів формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук. Доведено актуальність дослідження формування педагогічної майстерності магістрів освітніх, педагогічних наук шляхом забезпечення чіткої організації освітнього процесу в магістратурі з використанням кращих традицій вітчизняного та зарубіжного досвіду, сучасних педагогічних технологій та освітніх інновацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26348
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf303,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.