Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26591
Title: Мерчандайзинг як ефективний засіб підвищення продажу товарів аптечного асортименту
Authors: Софронова, І. В.
Коренчук, А. І.
Keywords: мерчандайзинг
Issue Date: 2021
Bibliographic description (Ukraine): Сафронова, І. В. Мерчандайзинг як ефективний засіб підвищення продажу товарів аптечного асортименту / І. В. Сафронова, А. І. Коренчук // «Відкриваємо нове сторіччя: здобутки та перспективи» : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 100-річчю Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 10 верес. 2021 р. - Харків : НФаУ, 2021. - С. 422-423.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26591
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
422-423.pdf299,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.