Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26591
Назва: Мерчандайзинг як ефективний засіб підвищення продажу товарів аптечного асортименту
Автори: Софронова, І. В.
Коренчук, А. І.
Теми: мерчандайзинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Сафронова, І. В. Мерчандайзинг як ефективний засіб підвищення продажу товарів аптечного асортименту / І. В. Сафронова, А. І. Коренчук // «Відкриваємо нове сторіччя: здобутки та перспективи» : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 100-річчю Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 10 верес. 2021 р. - Харків : НФаУ, 2021. - С. 422-423.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26591
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
422-423.pdf299,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.