Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27874
Назва: Розвиток інструментарію digital маркетингу в Україні
Автори: Жадько, С. В.
Рясна, І. С.
Теми: інструментарій digital маркетингу;инструментарий digital маркетинга;digital marketing tools
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Розвиток інструментарію digital маркетингу в Україні / С. В. Жадько, І. С. Рясна // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 213-214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27874
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213-214.pdf420,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.