Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27885
Название: Використання PR-інструментів для удосконалення маркетингових комунікацій в умовах COVID-19
Авторы: Євтушенко, В. А.
Глєбова, Н. В.
Ключевые слова: використання PR-інструментів;использование PR-инструментов;use of PR tools
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Євтушенко, В. А. Використання PR-інструментів для удосконалення маркетингових комунікацій в умовах COVID-19 / В. А. Євтушенко, Н. В. Глєбова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 207-209.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27885
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
207-209.pdf478,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.