Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27885
Назва: Використання PR-інструментів для удосконалення маркетингових комунікацій в умовах COVID-19
Автори: Євтушенко, В. А.
Глєбова, Н. В.
Теми: використання PR-інструментів;использование PR-инструментов;use of PR tools
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Євтушенко, В. А. Використання PR-інструментів для удосконалення маркетингових комунікацій в умовах COVID-19 / В. А. Євтушенко, Н. В. Глєбова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 207-209.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27885
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
207-209.pdf478,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.