Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27940
Назва: Методика оцінювання ефективності бренду освітньої послуги
Автори: Волкова, А. В.
Яковлєва, О. Ю.
Теми: конкурентоспроможность;брендинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Волкова, А. В. Методика оцінювання ефективності бренду освітньої послуги / А. В. Волкова, О. Ю. Яковлєва // Сучасні досягнення фармацевтичної технології і біотехнології : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11-12 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2021. – С. 87-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27940
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87-88.pdf384,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.