Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2811
Title: Особливості фармацевтичного маркетингу
Authors: Толочко, В. М.
Медведєва, Ю. П.
Толочко, В. М.
Медведева, Ю. П.
Tolochko, V. M.
Medvedyeva, Yu. P.
Keywords: фармацевтичний маркетинг;фармацевтический маркетинг;pharmaceutical marketing;концепції маркетингу;концепции маркетинга;conceptions of marketing;фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Толочко, В. М. Особливості фармацевтичного маркетингу : метод. рек. для підготовки та проведення практ. занять з курсу «Управління та економіка фармації» в системі післядипломної освіти спеціалістів фармації ПК «Фармація» МОЗ і АМН України / В. М. Толочко, Ю. П. Медведєва . – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – 26 с.
Abstract: Методичні рекомендації містять логічну схему викладення навчального матеріалу, теоретичну частину з переліком основних посилань, практичну частину для семінарського і практичного заняття, питання й тести для самопідготовки слухачів у системі післядипломної освіти. Вони можуть бути використані для самостійного опанування навчальної теми з метою визначення головних особливостей фармацевтичного маркетингу і специфіки практичної діяльності на вітчизняному фармацевтичному ринку. Розроблені на кафедрі управління та економіки фармації Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації НФаУ для слухачів системи післядипломного навчання спеціалістів фармації, практиків, викладачів
Методические рекомендации содержат логическую схему изложения учебного материала, теоретическую часть c перечнем основных ссылок, практическую часть для семинарского и практического занятия, вопросы и тесты для самоподготовки слушателей в системе последипломного образования. Они могут быть использованы для самостоятельного овладения учебной темой с целью определения главных особенностей фармацевтического маркетинга и специфики практической деятельности на отечественном фармацевтическом рынке. Разработанные на кафедре управления и экономики фармации Института повышения квалификации специалистов фармации НФаУ для слушателей системы последипломного обучения специалистов фармации, практиков, преподавателей.
Methodological guidelines contain logical scheme of educational material presentation, theoretical part with the list of main links, practical part for seminar and practical training, questions and tests for self-study of postgraduate students. It can be used for self-studying of topic with the purpose of pharmaceutical marketing main features determination and specificity of practical activities at the native pharmaceutical market. It has been worked out at the Management and economics of pharmacy department of Institute of pharmacy specialists advanced training of National university of pharmacy for postgraduate training of pharmacy specialists, practicians, academics.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2811
Appears in Collections:Навчальні матеріали кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ
Наукові публікації В. М. Толочко



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.