Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2811
Назва: | Особливості фармацевтичного маркетингу |
Автори: | Толочко, В. М. Медведєва, Ю. П. Толочко, В. М. Медведева, Ю. П. Tolochko, V. M. Medvedyeva, Yu. P. |
Теми: | фармацевтичний маркетинг;фармацевтический маркетинг;pharmaceutical marketing;концепції маркетингу;концепции маркетинга;conceptions of marketing;фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Видавництво НФаУ |
Бібліографічний опис: | Толочко, В. М. Особливості фармацевтичного маркетингу : метод. рек. для підготовки та проведення практ. занять з курсу «Управління та економіка фармації» в системі післядипломної освіти спеціалістів фармації ПК «Фармація» МОЗ і АМН України / В. М. Толочко, Ю. П. Медведєва . – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – 26 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації містять логічну схему викладення навчального матеріалу, теоретичну частину з переліком основних посилань, практичну частину для семінарського і практичного заняття, питання й тести для самопідготовки слухачів у системі післядипломної освіти. Вони можуть бути використані для самостійного опанування навчальної теми з метою визначення головних особливостей фармацевтичного маркетингу і специфіки практичної діяльності на вітчизняному фармацевтичному ринку.
Розроблені на кафедрі управління та економіки фармації Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації НФаУ для слухачів системи післядипломного навчання спеціалістів фармації, практиків, викладачів Методические рекомендации содержат логическую схему изложения учебного материала, теоретическую часть c перечнем основных ссылок, практическую часть для семинарского и практического занятия, вопросы и тесты для самоподготовки слушателей в системе последипломного образования. Они могут быть использованы для самостоятельного овладения учебной темой с целью определения главных особенностей фармацевтического маркетинга и специфики практической деятельности на отечественном фармацевтическом рынке. Разработанные на кафедре управления и экономики фармации Института повышения квалификации специалистов фармации НФаУ для слушателей системы последипломного обучения специалистов фармации, практиков, преподавателей. Methodological guidelines contain logical scheme of educational material presentation, theoretical part with the list of main links, practical part for seminar and practical training, questions and tests for self-study of postgraduate students. It can be used for self-studying of topic with the purpose of pharmaceutical marketing main features determination and specificity of practical activities at the native pharmaceutical market. It has been worked out at the Management and economics of pharmacy department of Institute of pharmacy specialists advanced training of National university of pharmacy for postgraduate training of pharmacy specialists, practicians, academics. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2811 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні матеріали кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ Наукові публікації В. М. Толочко |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Толочко В. М., Медведева Ю. П. Особливості фармацевтичного маркетингу.doc | 246,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.