Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28223
Title: Формування інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності фармацевтичного підприємства
Authors: Глєбова, Н. В.
Ковальова, В. І.
Keywords: інтегровані маркетингові комунікаціі;фармацевтичні підприємства
Issue Date: 2022
Bibliographic description (Ukraine): Глєбова, Н. В. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності фармацевтичного підприємства / Н. В. Глєбова, В. І. Ковальова // Управління якістю в фармації : матеріали XVІ наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 20 трав. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 28-31.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28223
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28-31.pdf739,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.