Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28223
Назва: Формування інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності фармацевтичного підприємства
Автори: Глєбова, Н. В.
Ковальова, В. І.
Теми: інтегровані маркетингові комунікаціі;фармацевтичні підприємства
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Глєбова, Н. В. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності фармацевтичного підприємства / Н. В. Глєбова, В. І. Ковальова // Управління якістю в фармації : матеріали XVІ наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 20 трав. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 28-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28223
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28-31.pdf739,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.