Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28335
Title: Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації
Authors: Заєрко, М. В.
Карпенко, Л. А.
Keywords: соціальний маркетинг;фармацевтичний ринок;аптека
Issue Date: 2022
Bibliographic description (Ukraine): Заєрко, М. В. Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації / М. В. Заєрко, Л. А. Карпенко // Промислова фармація - реалії та перспективи, присвяченої 80-річчю від дня народження професора В. І. Чуєшова : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17-18 берез. 2022 р. - Xарків : Вид-во НФаУ, 2022. - С. 92-93.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28335
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92-93.pdf104,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.