Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28335
Назва: Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації
Автори: Заєрко, М. В.
Карпенко, Л. А.
Теми: соціальний маркетинг;фармацевтичний ринок;аптека
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Заєрко, М. В. Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації / М. В. Заєрко, Л. А. Карпенко // Промислова фармація - реалії та перспективи, присвяченої 80-річчю від дня народження професора В. І. Чуєшова : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17-18 берез. 2022 р. - Xарків : Вид-во НФаУ, 2022. - С. 92-93.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28335
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92-93.pdf104,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.