Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28526
Название: Особливості оцінки знань студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія в умовах дистанційного навчання на платформі Moodle
Авторы: Кіреєв, І. В.
Жаботинська, Н. В.
Ключевые слова: дистанційне навчання;платформа дистанційного навчання Moodle;спеціальность 227 Фізична терапія, ерготерапія
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Кіреєв, І. В. Особливості оцінки знань студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія в умовах дистанційного навчання на платформі Moodle / І. В. Кіреєв, Н. В. Жаботинська // Фундаментальні та прикладні дослідження у галузі фармацевтичної технології : матеріали ІI Міжнар. наук.-прак. конф., м. Харків, 13 жовт. 2022 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2022. - С. 141-144.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28526
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
141-144.pdf190,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.