Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28526
Назва: Особливості оцінки знань студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія в умовах дистанційного навчання на платформі Moodle
Автори: Кіреєв, І. В.
Жаботинська, Н. В.
Теми: дистанційне навчання;платформа дистанційного навчання Moodle;спеціальность 227 Фізична терапія, ерготерапія
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Кіреєв, І. В. Особливості оцінки знань студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія в умовах дистанційного навчання на платформі Moodle / І. В. Кіреєв, Н. В. Жаботинська // Фундаментальні та прикладні дослідження у галузі фармацевтичної технології : матеріали ІI Міжнар. наук.-прак. конф., м. Харків, 13 жовт. 2022 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2022. - С. 141-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28526
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141-144.pdf190,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.