Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28781
Название: Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладів
Другие названия: The study on the effectiveness of implementing marketing developments in the activities of pharmacies
Авторы: Півень, О. П.
Малий, В. В.
Мітронова, О. В.
Шуванова, О. В.
Piven, O. P.
Malyi, V. V.
Mitronova, O. V.
Shuvanova, O. V.
Ключевые слова: ефективність маркетингових розробок;заходи соціально-психологічної спрямованості;соціально-економічний ефект;часовий лаг;контрольна аптека;efficiency of marketing developments;measures of social and psychological orientation;time lag;control pharmacy;socio-economic effect
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладів / О. П. Півень, В. В. Малий, О. В. Мітронова, О. В. Шуванова // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2022. – Т. 8, № 2. – С. 44-53. doi : 10.24959/sphhcj.22.252
Краткий осмотр (реферат): Мета – обґрунтування методичних підходів до оцінювання ефективності маркетингових розробок з визначення якості обслуговування відвідувачів аптечного закладу (АЗ), формування і оцінювання їхньої лояльності та дослідження ефективності впровадження цих розробок у діяльність аптечних закладів. Матеріали та методи. Матеріалом дослідження були дані звітів АЗ. Для досягнення визначеної мети використовували логічний, порівняльний аналізи, групування, контент-аналіз, економікостатистичні методи. Результати дослідження. Обґрунтовано методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингових розробок з визначення якості обслуговування відвідувачів АЗ, формування і оцінювання їхньої лояльності. Запропоновано результати впровадження маркетингових заходів соціальнопсихологічної спрямованості визначати з урахуванням часового лагу (за рік після впровадження), а інтерпретувати показники крізь призму відповідних результатів контрольного АЗ, де не було впроваджено маркетингові розробки (для запобігання впливу сезонних коливань та інших зовнішніх чинників). Як показники для оцінювання ефективності маркетингових розробок обрано пересічну вартість чека за рік, кількість чеків за рік та пересічну вартість чека того місяця, коли було започатковано впровадження цих розробок. Виявлено, що в АЗ, де застосовували маркетингові розробки, досліджувані показники зростали значно вищими темпами проти контрольної аптеки. Висновки. Проведені дослідження засвідчили наявність соціально-економічного ефекту в аптечних закладах за впровадження маркетингових розробок з визначення якості обслуговування відвідувачів аптеки, формування і оцінювання їхньої лояльності.
Aim. To substantiate methodical approaches to assessing the effectiveness of marketing developments in order to determine the quality of service to pharmacy visitors, to form and evaluate their loyalty and conduct the research on the effectiveness of implementing these developments in the activities of pharmacies. Materials and methods. Pharmacy reporting, logical, comparative analysis, grouping, content analysis, economic and statistical methods were used. Results. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of marketing developments to determine the quality of service to pharmacy visitors, forming and evaluating their loyalty have been substantiated. It has been proposed to determine the results of marketing measures of social and psychological orientation taking into account the time lag (one year after implementation), and interpret the indicators through the prism of the corresponding results of the control pharmacy where no marketing developments are implemented (to eliminate seasonal fluctuations and other external factors). The average value of a check per year, the number of checks per year and the average value of a check in the month of the beginning of the implementation of these developments were chosen as indicators for assessing the effectiveness of marketing developments. It was shown that in pharmacies where marketing developments were implemented the indicators studied improved at a faster rate compared to the control pharmacy. Conclusions. The study conducted has shown the presence of socio-economic effect in pharmacies when implementing marketing developments to determine the quality of service to pharmacy visitors, form and evaluate their loyalty
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28781
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
44-53.pdf397,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.