Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28865
Title: Особливості формування бренду аптечної мережі за сучасних умов розвитку фармацевтичного ринку
Authors: Бабічева, Г. С.
Сербін, А. А.
Issue Date: 2022
Bibliographic description (Ukraine): Бабічева, Г. С. Особливості формування бренду аптечної мережі за сучасних умов розвитку фармацевтичного ринку / Г. С. Бабічева, А. А. Сербін // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки, менеджменту та логістики : матеріали X міжнарод. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 10 листоп. 2022 р. - Харків : НФаУ, 2022. - С. 302-304.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28865
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
302-304.pdf151,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.