Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28865
Назва: Особливості формування бренду аптечної мережі за сучасних умов розвитку фармацевтичного ринку
Автори: Бабічева, Г. С.
Сербін, А. А.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Бабічева, Г. С. Особливості формування бренду аптечної мережі за сучасних умов розвитку фармацевтичного ринку / Г. С. Бабічева, А. А. Сербін // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки, менеджменту та логістики : матеріали X міжнарод. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 10 листоп. 2022 р. - Харків : НФаУ, 2022. - С. 302-304.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28865
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Описание РазмерФормат 
302-304.pdf151,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.