Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2901
Title: Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірми
Other Titles: Обработка системы сбалансированных показателей маркетинга фармацевтической оптовой фирмы
Aplication of marketing balanced scorecard of pharmaceutical wholesaler
Authors: Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Keywords: стратегічне управління;система збалансованих показників;маркетинг;фармацевтична оптова фірма;стратегическое управление;система сбалансированных показателей;маркетинг;фармацевтическая оптовая фирма;strategic management;system of the balanced scorecard;marketing;pharmaceutical
Issue Date: 2009
Bibliographic description (Ukraine): Пестун, І. В. Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірми / І. В. Пестун // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2009. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр. : с. 48.
Abstract: Обґрунтовано застосування системи збалансованих показників для оцінювання результа- тивності функціонального напряму — маркетингу — фармацевтичних оптових фірм. Визначе- но стратегічні цілі, їх вимірники, оперативні цілі та заходи досягнення за окремими напрямами маркетингової діяльності фірми. Наведено приклад розрахунку ступеня реалізації оперативних цілей та загального потенціалу маркетингу фармацевтичного оптового підприємства.
Обосновано применение системы сбалансированных показателей для оценивания ре- зультативности функционального направления — маркетинга — фармацевтических оптовых фирм. Определены стратегические цели, их измерители, оперативные цели и мероприятия достижения по отдельным направлениям маркетинговой деятельности фирмы. Приведен пример расчета степени реализации оперативных целей и общего по- тенциала маркетинга фармацевтического оптового предприятия.
Application of the system of the balanced scorecard for the evaluation of effectiveness of functional direction marketing pharmaceutical wholesale firms is grounded. Strategic aims, their measuring devices, operative aims and measures of achievement, to separate direction of marketing activity of firm are certain. The example of calculation of operative aims realization degree and general potential of marketing of pharmaceutical wholesale enterprise is resulted.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2901
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42-49.pdf767,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.