Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2901
Назва: Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірми
Інші назви: Обработка системы сбалансированных показателей маркетинга фармацевтической оптовой фирмы
Aplication of marketing balanced scorecard of pharmaceutical wholesaler
Автори: Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Теми: стратегічне управління;система збалансованих показників;маркетинг;фармацевтична оптова фірма;стратегическое управление;система сбалансированных показателей;маркетинг;фармацевтическая оптовая фирма;strategic management;system of the balanced scorecard;marketing;pharmaceutical
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Пестун, І. В. Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірми / І. В. Пестун // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2009. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр. : с. 48.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано застосування системи збалансованих показників для оцінювання результа- тивності функціонального напряму — маркетингу — фармацевтичних оптових фірм. Визначе- но стратегічні цілі, їх вимірники, оперативні цілі та заходи досягнення за окремими напрямами маркетингової діяльності фірми. Наведено приклад розрахунку ступеня реалізації оперативних цілей та загального потенціалу маркетингу фармацевтичного оптового підприємства.
Обосновано применение системы сбалансированных показателей для оценивания ре- зультативности функционального направления — маркетинга — фармацевтических оптовых фирм. Определены стратегические цели, их измерители, оперативные цели и мероприятия достижения по отдельным направлениям маркетинговой деятельности фирмы. Приведен пример расчета степени реализации оперативных целей и общего по- тенциала маркетинга фармацевтического оптового предприятия.
Application of the system of the balanced scorecard for the evaluation of effectiveness of functional direction marketing pharmaceutical wholesale firms is grounded. Strategic aims, their measuring devices, operative aims and measures of achievement, to separate direction of marketing activity of firm are certain. The example of calculation of operative aims realization degree and general potential of marketing of pharmaceutical wholesale enterprise is resulted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2901
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42-49.pdf767,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.