Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29037
Название: | Analysis of the market of medicinal products for the conservative treatment of hemorrhoids in order to determine the marketing opportunities for a domestic manufacturer |
Другие названия: | Аналіз ринку препаратів для консервативного лікування геморою з метою визначення маркетингових можливостей для вітчизняного виробника |
Авторы: | Al Sayasneh Mohammad Ruban, O. A. Kovalevska, I. V. Ievtushenko, O. M. Аль Саяснех Мохаммад Рубан, О. А. Ковалевська, І. В. Євтушенко, О. М. |
Ключевые слова: | hemorrhoids;marketing research;conservative treatment;suppositories;gels;ointments;pharmaceutical market;геморой;консервативне лікування;супозиторії;гелі;мазі;фармацевтичний ринок;маркетингові дослідження |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Analysis of the market of medicinal products for the conservative treatment of hemorrhoids in order to determine the marketing opportunities for a domestic manufacturer / Al Sayasneh Mohammad, O. A. Ruban, I. V. Kovalevska, O. M. Ievtushenko // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2022. - Т. 8, № 4. - C. 46-58. doi : 10.24959/sphhcj.22.274 |
Краткий осмотр (реферат): | The spread of diseases of the rectum, namely hemorrhoids, leads to the deterioration of the physical
and psychological health of the working-age population, increases the budget costs of the healthcare system, insurance companies, and the population’s own funds. In this regard, the development of new complex
medicinal products is always relevant for domestic pharmacy.
Aim. To form a modern idea of the market structure and trends in the consumption of drugs for the
conservative treatment of hemorrhoids, determine the possible potential for domestic developers and
manufacturers.
Materials and methods. The research was conducted using the structural analysis logical and graphic
methods, methods of marketing analysis.
Results. It was found that recently the market of antihemoroidal agents for topical application and
capillary-stabilizing agents developed quite vigorously – the market growth rates in the period of 2020-2021
were from 15 to 23 % in physical units and from 28 to 40 % in monetary units. However, according to the
structure of the producing countries, the market remains import-dependent. Drugs from France, Switzerland, Bulgaria, Germany, Spain, Slovenia, Italy, and the United States are available on the market. The leaders
of sales are products manufactured by Servier (France), Innotek International (France), and Teva (Israel).
The leaders in the supply of domestic drugs of this group are Borshchagovsky Chemical Pharmaceutical
Plant, JSC “Galichpharm”, Kyiv Vitamin Plant, PJSC “Darnitsa” Pharmaceutical company”, PJSC “Monpharm”.
The most popular dosage forms are tablets, capsules, gels, ointments, suppositories.
Conclusions. Based on the changes identified, certain proposals have been developed for the domestic
pharmaceutical industry – the market has a relatively small range of domestic complex medicines combining components of chemical and natural origin, including the plant raw material. The market has a positive
development trend; therefore, further search for an effective complex drug is expedient. Поширення захворювань прямої кишки, а саме геморою, призводить до погіршення фізичного й психологічного здоров’я працездатного населення, підвищує витрати з бюджету системи охорони здоров’я, страхових компаній та власних коштів населення. У зв’язку із зазначеним розроблення нових комплексних лікарських засобів залишається завжди на часі для вітчизняної фармації. Мета – формування сучасного уявлення про структуру ринку та тенденції споживання препаратів для консервативного лікування геморою, визначення можливого потенціалу для вітчизняних розробників і виробників. Матеріали та методи. Дослідження проведено за допомогою структурного аналізу, з використанням логічного й графічного методів, методів маркетингового аналізу Результати дослідження. Виявлено, що останнім часом ринок антигемороїдальних засобів для місцевого застосування і капіляростабілізувальних засобів розвивався достатньо енергійно – темпи зростання ринку в період 2020-2021 рр. склали від 15 до 23 % у натуральних одиницях та від 28 до 40 % у грошових. Однак за структурою країн-виробників ринок залишається імпортозалежним. На ринку присутні препарати Франції, Швейцарії, Болгарії, Німеччини, Іспанії, Словенії, Італії, США. Лідерами продажів є засоби виробництва фірми Серв’є (Франція), Іннотек Інтернасіональ (Франція), Тева (Ізраїль) тощо. Лідерами постачання вітчизняних препаратів цієї групи є Борщагівський ХФЗ, АТ «Галичфарм», Київський вітамінний завод, ПАТ «Фармацевтична фірма “Дарниця”», ПАТ «Монфарм». Найбільш популярними формами випуску є таблетки, капсули, гелі, мазі, супозиторії. Висновки. На базі виявлених змін розроблено певні пропозиції для вітчизняної фармацевтичної індустрії – ринок має відносно незначний асортимент вітчизняних комплексних лікарських засобів, що поєднують компоненти хімічного та природного походження, зокрема й рослинну сировину. Ринок має позитивну тенденцію розвитку, тому подальший пошук ефективного комплексного препарату є доцільним. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29037 |
Располагается в коллекциях: | Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
46-58.pdf | 469,84 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.