Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29181
Title: Маркетингове дослідження товарного сегменту лікарських препаратів лоратадину
Other Titles: Marketing research of the product segment of loratadine drugs
Authors: Семененко, Дмитро
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;фармацевтичний ринок;лікарський засіб;конкурентоспроможність;торговельна марка;ринкова сила;pharmaceutical market;market power;drug;competitiveness;brand
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Семененко, Д. Маркетингове дослідження товарного сегменту лікарських препаратів лоратадину : кваліфікац. робота / наук. керівник М. Слободянюк. - Харків, 2022. - 77 с.
Abstract: У роботі досліджено стан та структуру фармацевтичного ринку України, наведено результати маркетингового дослідження впливу складових лояльно- сті споживачів на вибір препаратів лоратадину та результати опрацювання ме- тодики оцінки ринкової сили торговельних марок на прикладі лоратадину. Впровадження результатів є підґрунтям проведення детального маркети- нгового аналізу по кожному показнику торговельної марки лоратадину спону- катиме до дій виробників і висвітлить напрями коригування стратегічних про- грам щодо підвищення конкурентоспроможності лікарського засобу.
The state and structure of the pharmaceutical market of Ukraine are studied, the results of marketing research of influence of components of loyalty of consumers on a choice of drugs of loratadine and results of working out of a technique of estima- tion of a technique of an estimation of market force of lo-ratadine brands are resu- lted. The implementation of the results is the basis for a detailed marketing analysis of each indicator of the loratadine brand will encourage the actions of manufacturers and highlight areas for adjusting strategic programs to increase the competitiveness of the drug.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29181
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семененко Діма 8.06.22.pdf
  Restricted Access
1,36 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.