Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29181
Назва: Маркетингове дослідження товарного сегменту лікарських препаратів лоратадину
Інші назви: Marketing research of the product segment of loratadine drugs
Автори: Семененко, Дмитро
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;фармацевтичний ринок;лікарський засіб;конкурентоспроможність;торговельна марка;ринкова сила;pharmaceutical market;market power;drug;competitiveness;brand
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Семененко, Д. Маркетингове дослідження товарного сегменту лікарських препаратів лоратадину : кваліфікац. робота / наук. керівник М. Слободянюк. - Харків, 2022. - 77 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено стан та структуру фармацевтичного ринку України, наведено результати маркетингового дослідження впливу складових лояльно- сті споживачів на вибір препаратів лоратадину та результати опрацювання ме- тодики оцінки ринкової сили торговельних марок на прикладі лоратадину. Впровадження результатів є підґрунтям проведення детального маркети- нгового аналізу по кожному показнику торговельної марки лоратадину спону- катиме до дій виробників і висвітлить напрями коригування стратегічних про- грам щодо підвищення конкурентоспроможності лікарського засобу.
The state and structure of the pharmaceutical market of Ukraine are studied, the results of marketing research of influence of components of loyalty of consumers on a choice of drugs of loratadine and results of working out of a technique of estima- tion of a technique of an estimation of market force of lo-ratadine brands are resu- lted. The implementation of the results is the basis for a detailed marketing analysis of each indicator of the loratadine brand will encourage the actions of manufacturers and highlight areas for adjusting strategic programs to increase the competitiveness of the drug.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29181
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семененко Діма 8.06.22.pdf
  Обмежений доступ
1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.