Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29185
Title: Маркетингові дослідження вітчизняного ринку вітамінних препаратів
Other Titles: Marketing research of the domestic market of vitamins
Authors: Кривченко, Дарина
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;вітаміни;маркетингові дослідження;фармацевтичний ринок;цінова кон’юктура;vitamins;marketing research;consumers;pharmaceutical market;price situation
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Кривченко, Д. Маркетингові дослідження вітчизняного ринку вітамінних препаратів : кваліфікац. робота / наук. керівник А. Чегринець. - Харків, 2022. - 60 с.
Abstract: Роботу присвячено маркетинговим дослідженням та оцінці вітчизняного ринку вітамінних препаратів. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел. Викладена на 45 сторінках, містить 5 таблиць, 28 рисунків. Література налічує 30 джерел, 4 з них – іноземною мовою.
The work is devoted to marketing research and evaluation of the domestic market vitamins. The work consists of an introduction, 3 sections, conclusions a list of sources used. Set out on 45 pages, contains 5 tables, 26 figures. The literature has 30 sources, 4 of them in a foreign language.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29185
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кривченко_Дарина_08.06.2022.pdf
  Restricted Access
1,31 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.