Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29185
Назва: Маркетингові дослідження вітчизняного ринку вітамінних препаратів
Інші назви: Marketing research of the domestic market of vitamins
Автори: Кривченко, Дарина
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;вітаміни;маркетингові дослідження;фармацевтичний ринок;цінова кон’юктура;vitamins;marketing research;consumers;pharmaceutical market;price situation
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Кривченко, Д. Маркетингові дослідження вітчизняного ринку вітамінних препаратів : кваліфікац. робота / наук. керівник А. Чегринець. - Харків, 2022. - 60 с.
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено маркетинговим дослідженням та оцінці вітчизняного ринку вітамінних препаратів. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел. Викладена на 45 сторінках, містить 5 таблиць, 28 рисунків. Література налічує 30 джерел, 4 з них – іноземною мовою.
The work is devoted to marketing research and evaluation of the domestic market vitamins. The work consists of an introduction, 3 sections, conclusions a list of sources used. Set out on 45 pages, contains 5 tables, 26 figures. The literature has 30 sources, 4 of them in a foreign language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29185
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривченко_Дарина_08.06.2022.pdf
  Обмежений доступ
1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.