Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29427
Title: Дослідження аспектів соціального маркетингу у фармацевтичному секторі сфери охорони здоров’я
Other Titles: Research of social marketing aspects in the pharmaceutical sector of health care
Authors: Косяченко, Аліна
Keywords: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;соціальний маркетинг;фармацевтичний ринок;фармацевтичні підприємства;social marketing;pharmaceutical market;pharmaceutical enterprises.
Issue Date: Feb-2023
Bibliographic description (Ukraine): Косяченко, А. Дослідження аспектів соціального маркетингу у фармацевтичному секторі сфери охорони здоров’я : кваліф. робота / наук. керівник А. Волкова. - Харків, 2023. - 50 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі наведено результати узагальнення літературних джерел з питань визначення поняття соціального маркетингу, його принципів та інструментів. Представлено результати аналізу досвіду використання підходів соціального маркетингу у діяльності вітчизняних і закордонних фармацевтичних підприємств.
The qualification work presents the results of the generalization of literary sources on the definition of the concept of social marketing, its principles and tools. The results of the analysis of the experience of using social marketing approaches in the activities of domestic and foreign pharmaceutical enterprises are presented.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29427
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Косяченко Аліна_10.02.23.pdf1,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.