Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29427
Назва: Дослідження аспектів соціального маркетингу у фармацевтичному секторі сфери охорони здоров’я
Інші назви: Research of social marketing aspects in the pharmaceutical sector of health care
Автори: Косяченко, Аліна
Теми: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;соціальний маркетинг;фармацевтичний ринок;фармацевтичні підприємства;social marketing;pharmaceutical market;pharmaceutical enterprises.
Дата публікації: лют-2023
Бібліографічний опис: Косяченко, А. Дослідження аспектів соціального маркетингу у фармацевтичному секторі сфери охорони здоров’я : кваліф. робота / наук. керівник А. Волкова. - Харків, 2023. - 50 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі наведено результати узагальнення літературних джерел з питань визначення поняття соціального маркетингу, його принципів та інструментів. Представлено результати аналізу досвіду використання підходів соціального маркетингу у діяльності вітчизняних і закордонних фармацевтичних підприємств.
The qualification work presents the results of the generalization of literary sources on the definition of the concept of social marketing, its principles and tools. The results of the analysis of the experience of using social marketing approaches in the activities of domestic and foreign pharmaceutical enterprises are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29427
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Косяченко Аліна_10.02.23.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.