Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2942
Назва: Дослідження ринку як основна складова розгортання функції якості (QFD)
Інші назви: Исследование рынка как основная составляющая развертывания функции качества
Market research as basic constituent of quality function deployment
Автори: Русанова, С. В.
Сабліна, О. О.
Коваленко, С. М.
Русанова, С. В.
Саблина, Е. О.
Коваленко, С. Н.
Rusanova, S. V.
Sablina, E. O.
Kovalenko, S. N.
Теми: розгортання функції якості (РФЯ);QFD (Quality Function Deployment);споживач;вимоги;технічні характеристики;діаграма спорідненості;діаграма Парето;деревовидна діаграма;матриця;Будинок якості;развертывание функции качества (РФК);QFD (Quality Function Deployment);потребитель;требования;техническая характеристика;диаграмма родства;диаграмма Парето;древовидная диаграмма;матрица;Дом качества;Development of function of quality (RFK);QFD (Quality Function Deployment);user;requirements;technical description;diagram of cognation;Pareto chart;treelike diagram;matrix;House of quality
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Русанова, С. В. Дослідження ринку як основна складова розгортання функції якості (QFD) / С. В. Русанова, О. О. Сабліна, С. М. Коваленко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2009. - № 6. - С. 51-58. - Бібліогр. : с. 57.
Короткий огляд (реферат): У даній статті представлено результати практичного застосування нового для українських виробників методу Розгортання функції якості QFD (Quality Function Deployment) на прикладі удо- сконалення продукції ТОВ НВП «Лисичанський гумовотехнічний завод». Показано, що проведення маркетингових досліджень є найважливішою складовою даного методу, від якості проведення якого прямо залежить задоволеність споживача і, відповідно, конкурентоспроможність продукції під- приємства. У ході дослідження, пов’язаного з використанням методу QFD при плануванні якості виробу зазначеного підприємства, обґрунтовано доцільність комплексного застосування більшос- ті інструментів менеджменту якості і представлено їх упорядкованість при розгортанні функції якості QFD. Визначено основні вимоги замовників підприємства, які безпосередньо впливають на технічні характеристики виробу і повинні в першу чергу підлягати змінам (нові цільові значення).
В данной статье представлены результаты практического применения нового для украинских производителей метода Развёртывания функции качества – QFD (Quality Function Deployment) на примере усовершенствования продукции ООО НПП «Лисичан- ский резиновотехнический завод». Показано, что проведение маркетинговых исследо- ваний является важнейшей составляющей данного метода, от качества проведения которого напрямую зависит удовлетворённость потребителя и, соответственно, конку- рентоспособность продукции предприятия. В ходе исследования, связанного с исполь- зованием метода QFD при планировании качества изделия указанного предприятия, обоснована целесообразность комплексного применения большинства инструментов менеджмента качества и представлена их упорядоченность при развёртывании функ- ции качества QFD. Определены основные требования заказчиков предприятия, кото- рые непосредственно влияют на технические характеристики изделия, и должны в пер- вую очередь подлежать изменениям (новые целевые значения).
This article presents the results of practical application of the new for Ukrainian producers of the quality function deployment method – QFD (Quality Function Deployment) by the example of product improvement LLC SME “Lisichanskiy rubber technical factory”. It is shown that marketing research is an essential component of this method, the quality of which depends directly on customer satisfaction and, consequently, the competitiveness of production enterprises. In the course of study related to the method of QFD in the planning of product quality of the enterprise, the expediency of an integrated use of most tools of quality management and is represented by their ordering in the quality function deployment QFD. The basic requirements of the customers of the enterprise, which directly affect the product specifications, must be first subject to change (new targets).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2942
Розташовується у зібраннях:Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51-58.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.