Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29567
Title: Напрямки удосконалення сервісної політики фірми та управління її якості
Other Titles: Directions for improving the company`s service policy and managing its quality
Authors: Висоцька, Анна
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;послуга;фармацевтична послуга;сервісна політика;оцінка якості послуг;аптека;service;pharmaceutical service;service policy;service quality assessment;pharmacy
Issue Date: Feb-2023
Bibliographic description (Ukraine): Висоцька, А. Напрямки удосконалення сервісної політики фірми та управління її якості : кваліф. робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2023. - 62 с.
Abstract: Метою дослідження є аналіз методів реалізації сервісної політики роздрібними фармацевтичними підприємствами, напрямків її удосконалення та управління її якістю. Було проведено дослідження сервісної політики аптечної мережі «Аптека АНЦ» здійснена оцінка якості послуг аптеки, що відноситься до аптечної мережі та розроблені рекомендації щодо удосконалення сервісної політики.
The purpose of the study is to analyze the methods of implementing the service policy by retail pharmaceutical enterprises, directions for its improvement and quality management. A study of the service policy of the pharmacy network "Apteka ANC" was conducted, an assessment of the quality of pharmacy services related to the pharmacy network was carried out, and recommendations for improving the service policy were developed.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29567
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Анна Висоцька.pdf1,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.