Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29824
Назва: Анализ и оценка подходов к формированию лояльности потребителей на фармацевтическом рынке
Інші назви: Analysis and evaluation of approaches to the formation of consumer loyalty in the pharmaceutical market
Автори: Яхья, Кассем
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет з підготовки іноземних громадян;лояльность;фармацевтический рынок;потребители лекарственных средств;аптечные сети;программы лояльности;loyalty;pharmaceutical market;drug consumers;pharmacy chains;loyalty programs
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Яхья Кассем. Анализ и оценка подходов к формированию лояльности потребителей на фармацевтическом рынке : квалиф. работа / науч. руководитель А. Бабичева. - Харьков, 2022. - 74 с.
Короткий огляд (реферат): Выпускная квалификационная работа посвящена анализу и оценке подходов к формированию лояльности потребителей на фармацевтическом рынке. В работе изучены потребительские предпочтения клиентов аптечной сети, предложены рекомендации по формированию программ лояльности в аптеках.
The final qualifying work is devoted to the analysis and evaluation of approaches to the formation of consumer loyalty in the pharmaceutical market. The paper examines the consumer preferences of pharmacy chain customers, offers recommendations on the formation of loyalty programs in pharmacies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29824
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яхья Кассем.pdf
  Обмежений доступ
2,37 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.