Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29997
Название: Assessment of the characteristics of PR-technologies used by pharmaceutical companies
Другие названия: Оцінка особливостей PR-технологій, що застосовуються фармацевтичними компаніями
Авторы: Wali Alami, Fetoum
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;зв’язки з громадськістю;просування;фармацевтичні підприємства;інтернет-просування;public relations;promotion;pharmaceutical companies;Internet promotion
Дата публикации: июн-2022
Библиографическое описание: Wali Alami Fetoum. Assessment of the characteristics of PR-technologies used by pharmaceutical companies : qualification work / supervisor I. Timaniuk. - Kharkiv, 2022. - 70 p.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проаналізовано сучасні інструменти зв’язків з громадськістю, які використовують в практичній діяльності фармацевтичні підприємства; виявлені напрямки використання зв’язків з громадськістю при просуванні різних фармацевтичних продуктів, як в Україні так і в розвинутих країнах; проаналізовані методи інтернет просування продукції фармацевтичних компаній.
The work analyzes modern tools for public relations, which are used in practice by pharmaceutical companies; identified areas of use of public relations in the promotion of various pharmaceutical products, both in Ukraine and in developed countries; analyzed methods of Internet promotion of pharmaceutical companies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29997
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Валі-Аламі Фетоум Fetoum WALI ALAMI.pdf
  Restricted Access
1,57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.