Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29997
Назва: Assessment of the characteristics of PR-technologies used by pharmaceutical companies
Інші назви: Оцінка особливостей PR-технологій, що застосовуються фармацевтичними компаніями
Автори: Wali Alami, Fetoum
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;зв’язки з громадськістю;просування;фармацевтичні підприємства;інтернет-просування;public relations;promotion;pharmaceutical companies;Internet promotion
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Wali Alami Fetoum. Assessment of the characteristics of PR-technologies used by pharmaceutical companies : qualification work / supervisor I. Timaniuk. - Kharkiv, 2022. - 70 p.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано сучасні інструменти зв’язків з громадськістю, які використовують в практичній діяльності фармацевтичні підприємства; виявлені напрямки використання зв’язків з громадськістю при просуванні різних фармацевтичних продуктів, як в Україні так і в розвинутих країнах; проаналізовані методи інтернет просування продукції фармацевтичних компаній.
The work analyzes modern tools for public relations, which are used in practice by pharmaceutical companies; identified areas of use of public relations in the promotion of various pharmaceutical products, both in Ukraine and in developed countries; analyzed methods of Internet promotion of pharmaceutical companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29997
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Валі-Аламі Фетоум Fetoum WALI ALAMI.pdf
  Обмежений доступ
1,57 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.