Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29997
Title: Assessment of the characteristics of PR-technologies used by pharmaceutical companies
Other Titles: Оцінка особливостей PR-технологій, що застосовуються фармацевтичними компаніями
Authors: Wali Alami, Fetoum
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;зв’язки з громадськістю;просування;фармацевтичні підприємства;інтернет-просування;public relations;promotion;pharmaceutical companies;Internet promotion
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Wali Alami Fetoum. Assessment of the characteristics of PR-technologies used by pharmaceutical companies : qualification work / supervisor I. Timaniuk. - Kharkiv, 2022. - 70 p.
Abstract: У роботі проаналізовано сучасні інструменти зв’язків з громадськістю, які використовують в практичній діяльності фармацевтичні підприємства; виявлені напрямки використання зв’язків з громадськістю при просуванні різних фармацевтичних продуктів, як в Україні так і в розвинутих країнах; проаналізовані методи інтернет просування продукції фармацевтичних компаній.
The work analyzes modern tools for public relations, which are used in practice by pharmaceutical companies; identified areas of use of public relations in the promotion of various pharmaceutical products, both in Ukraine and in developed countries; analyzed methods of Internet promotion of pharmaceutical companies.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29997
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Валі-Аламі Фетоум Fetoum WALI ALAMI.pdf
  Restricted Access
1,57 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.