Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30163
Title: Особливості використання інструментів діджитал маркетингу фармацевтичною компанією
Authors: Кахніашвілі, А. С.
Жадько, С. В.
Issue Date: 2022
Bibliographic description (Ukraine): Кахніашвілі, А. С. Особливості використання інструментів діджитал маркетингу фармацевтичною компанією / А. С. Кахніашвілі, С. В. Жадько // Youth Pharmacy Science : матеріали IІІ Всеукр. наук.-пркт. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 426-247.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30163
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426-427.pdf133,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.