Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30163
Назва: Особливості використання інструментів діджитал маркетингу фармацевтичною компанією
Автори: Кахніашвілі, А. С.
Жадько, С. В.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Кахніашвілі, А. С. Особливості використання інструментів діджитал маркетингу фармацевтичною компанією / А. С. Кахніашвілі, С. В. Жадько // Youth Pharmacy Science : матеріали IІІ Всеукр. наук.-пркт. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 426-247.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30163
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
426-427.pdf133,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.