Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30762
Title: Маркетингові дослідження вітчизняного ринку відхаркувальних засобів
Other Titles: Marketing research of the domestic market of expectorants
Authors: Бережна-Пилипчук, Наталія
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;вологий кашель;маркетингові дослідження;фармацевтичний ринок;цінова кон’юнктура;wet cough;marketing research;consumers;pharmaceutical market;price situation
Issue Date: Jun-2023
Bibliographic description (Ukraine): Бережна-Пилипчук, Н. Маркетингові дослідження вітчизняного ринку відхаркувальних засобів : кваліф. робота / наук. керівник А. Чегринець. - Харків, 2023. - 52 с.
Abstract: Роботу присвячено маркетинговим дослідженням та оцінці вітчизняного ринку відхаркувальних засобів, за виключенням комбінованих препаратів, що містять протикашльові засоби.
The work is devoted to marketing research and assessment of the domestic market of expectorants, with the exception of combined preparations containing antitussives.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30762
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бережна Наталія 13.06.23.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.