Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30762
Назва: Маркетингові дослідження вітчизняного ринку відхаркувальних засобів
Інші назви: Marketing research of the domestic market of expectorants
Автори: Бережна-Пилипчук, Наталія
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;вологий кашель;маркетингові дослідження;фармацевтичний ринок;цінова кон’юнктура;wet cough;marketing research;consumers;pharmaceutical market;price situation
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Бережна-Пилипчук, Н. Маркетингові дослідження вітчизняного ринку відхаркувальних засобів : кваліф. робота / наук. керівник А. Чегринець. - Харків, 2023. - 52 с.
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено маркетинговим дослідженням та оцінці вітчизняного ринку відхаркувальних засобів, за виключенням комбінованих препаратів, що містять протикашльові засоби.
The work is devoted to marketing research and assessment of the domestic market of expectorants, with the exception of combined preparations containing antitussives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30762
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бережна Наталія 13.06.23.pdf1,8 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.