Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30763
Title: Розробка напрямів маркетингового контролю фармацевтичного підприємства
Other Titles: Development of derections for marketing control of a pharmaceutical enterprise
Authors: Галига, Юлія
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;маркетинговий контроль;асортимент;фармацевтичне підприємство;marketing control;assortment;pharmaceutical enterprise
Issue Date: Jun-2023
Bibliographic description (Ukraine): Галига, Ю. Розробка напрямів маркетингового контролю фармацевтичного підприємства : кваліф. робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2023. - 54 с.
Abstract: У роботі розкрито сутність системи та наведено прикладні аспекти маркетингового контролю. Виконано оцінку внутрішнього потенціалу та аналіз стратегічних розривів у маркетинговій діяльності фармацевтичного підприємства. Проведено аналіз асортименту та розроблено рекомендації щодо удосконалення системи маркетингового контролю підприємства.
The paper presents the essence of the system and provides applied aspects of marketing control. An assessment of the internal potential and an analysis of strategic gaps in the marketing activities of the pharmaceutical enterprise were performed. An analysis of the assortment was carried out and recommendations were developed for improving the company's marketing control system.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30763
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галига Юлія 13 червня 2023.pdf1,76 MBAdobe PDFView/Open


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.