Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30763
Назва: Розробка напрямів маркетингового контролю фармацевтичного підприємства
Інші назви: Development of derections for marketing control of a pharmaceutical enterprise
Автори: Галига, Юлія
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;маркетинговий контроль;асортимент;фармацевтичне підприємство;marketing control;assortment;pharmaceutical enterprise
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Галига, Ю. Розробка напрямів маркетингового контролю фармацевтичного підприємства : кваліф. робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2023. - 54 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито сутність системи та наведено прикладні аспекти маркетингового контролю. Виконано оцінку внутрішнього потенціалу та аналіз стратегічних розривів у маркетинговій діяльності фармацевтичного підприємства. Проведено аналіз асортименту та розроблено рекомендації щодо удосконалення системи маркетингового контролю підприємства.
The paper presents the essence of the system and provides applied aspects of marketing control. An assessment of the internal potential and an analysis of strategic gaps in the marketing activities of the pharmaceutical enterprise were performed. An analysis of the assortment was carried out and recommendations were developed for improving the company's marketing control system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30763
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галига Юлія 13 червня 2023.pdf1,76 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.