Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30769
Title: Дослідження реклами лікарських засобів як фактору поширення самолікування в Україні
Other Titles: Study of drug advertising as a factor in the spread of self-medication in Ukraine
Authors: Шешеня, Ярослава
Keywords: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;реклама;реклама лікарських засобів;ТВ-реклама;самолікування;відповідальне самолікування;товарообіг аптеки;advertising;advertising of medicines;TV advertising;self- medication;responsible self-medication;pharmacy turnover
Issue Date: Jun-2023
Bibliographic description (Ukraine): Шешеня, Я. Дослідження реклами лікарських засобів як фактору поширення самолікування в Україні : кваліф. робота / наук. керівник О. Овакімян. - Харків, 2023. - 64 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі представлено аналіз реклами лікарських засобів як фактору поширення самолікування в Україні.
The qualification work presents an analysis of drug advertising as a factor in the spread of self-medication in Ukraine.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30769
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шешеня Ярослава 13.06.2023.pdf2,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.